312 Episodes

  1. 51. Björn Påhlman Spenger - Därför kommer direct-to-consumer varumärken vinna över traditionella brands

    Published: 9/7/2021
  2. 50. Fredrik Ljungman - Expert på varumärkesjuridik: Så säkrar du upp dina immateriella rättigheter

    Published: 9/3/2021
  3. 49. Jacob Wibom Westerberg - Från Stockholm till New York: Så expanderar du till USA

    Published: 8/20/2021
  4. 48. Pernilla Westergren - Grundare FUNCiFUR: Från Handels till insektsbaserat hundfoder

    Published: 8/13/2021
  5. 47. Anna Marberg - Så maxar du din kundtjänst

    Published: 8/6/2021
  6. 46. Elvira Eriksson - Grundare Mockberg: Motgångar gör dig starkare

    Published: 7/30/2021
  7. 45. Michaela Forni - Influencer: Misstagen som bolag begår när de kontaktar influencers

    Published: 7/27/2021
  8. 44. Victor Halvarsson - Grundare Vanbruun: E-handel med höga snittordervärden

    Published: 7/23/2021
  9. 43. Business Case: Så gick det för Ortho Movement - Fortsättning på avsnitt #29

    Published: 7/21/2021
  10. 42. Anders Ankarlid - Grundare A Good Company: Är e-handel hållbart, eller är det en myt?

    Published: 7/16/2021
  11. 41. Henrik Vikström - Grundare Pixel: Sökmotorsoptimering för direct-to-consumer varumärken

    Published: 7/9/2021
  12. 40. Pingis Hadenius - Multientreprenör: Om framgång, motgång, riskkapital och framtidsplaner

    Published: 7/2/2021
  13. 39. Sanna Jakobson - Grundare Olivia & Oliver: Hur två nära-döden upplevelser påverkade beslutet att starta ett eget brand

    Published: 6/25/2021
  14. 38. Bonus-avsnitt: Eftersnack med Patrik Hedelin på Clubhouse

    Published: 6/22/2021
  15. 37. Patrik Hedelin - Grundare eEquity: Mannen som utlöste IT-bubblan

    Published: 6/18/2021
  16. 36. Jesper Green - Grundare Converdiant: Konverteringsoptimering för direct-to-consumer e-handel

    Published: 6/11/2021
  17. 35. Anna Wallander - Grundare Akind: Så startar du bolag vid sidan av ditt heltidsjobb

    Published: 6/4/2021
  18. 34. Pelle Pettersson - Grundare Omniarch: Fysisk handel för direct-to-consumer varumärken

    Published: 5/28/2021
  19. 33. Amanda McKee - VD Inika Superfoods: Så säkerställer du proof of concept innan lansering av ett nytt varumärke

    Published: 5/21/2021
  20. 32. Staffan Mörndal - Partner på Verdane: Hur fungerar riskkapital & vad driver framgång inom D2C och e-handel

    Published: 5/14/2021

14 / 16

Framtidens E-Handel är podcasten där Björn Påhlman Spenger träffar de mest intressanta personerna, entreprenörerna, och specialisterna inom retail och ehandel.Med syftet att inspirera, utveckla och utbilda fler till att skapa framgångsrika affärsidéer, får vi i podden höra om gästernas inspirerande resor, med djupa insikter om hur man bygger något framgångsrikt i dagens retail klimat. Du får höra värdefulla tips och råd, blandat med underhållning och spännande historier, i en avslappnad miljö.Björn är entreprenör och investerare inom retail. Han startade sin första e-handel vid 15 års ålder, är medgrundare till e-handelsbolaget Confident Living, och driver idag Fashion Tech Group som äger varumärkena MIKUTA och CEST NORMAL. Björn har också varit rådgivare till några av Sveriges mest framstående företag och varumärken.Nya avsnitt kommer varje vecka på fredagar kl. 06:00. Glöm inte att prenumerera!En podcast av: Björn Påhlman SpengerLänkar: Hemsida | Följ på YouTube | Följ på LinkedInSökord: D2C, direct-to-consumer, retail, ehandel, handel, entreprenörskap, entreprenör, entreprenörer, inspiration, jobb, dagens industri, ehandelspoddenSupport till showen http://supporter.acast.com/framtidens-e-handel. Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

Visit the podcast's native language site