312 Episodes

  1. 71. Annica Rantala - VD Stronger: Så skalade Stronger från 45 MSEK till nästan 400 MSEK på tre år

    Published: 1/21/2022
  2. 70. Philip Isberg - Lärdomarna av att starta hundratals brands: Data, speed & automation

    Published: 1/14/2022
  3. 69. Jesper Cronsioe - När det digitala möter det fysiska

    Published: 1/7/2022
  4. 68. Nyårsspecial - Influencers & sociala medier med journalisterna Julia Lundin & Yasmine Winberg

    Published: 12/31/2021
  5. 67. Martin Wettergren - Hur kan vi förbättra kundens köpupplevelse?

    Published: 12/24/2021
  6. 66. Petra Tungården - Grundare Adoore: Vikten av content, framtidens influencer marketing, och att tacka nej till investerare

    Published: 12/17/2021
  7. 65. Christian Goossens - Grundare C'est Normal & Fashion Tech Group: Från influencer-baserade varumärken till D2C accelerator

    Published: 12/10/2021
  8. 64. Rickard Lyko - Grundare Lyko: Att skala från 0 till 2 miljarder

    Published: 12/3/2021
  9. 63. Martin Jensen - VD Centra: Marknadsplatser VS multi-brand butiker VS direct-to-consumer varumärken

    Published: 11/26/2021
  10. 62. Jonas Breding - GM Northern Europe PayPal: Framtidens e-handel

    Published: 11/19/2021
  11. 61. Lovisa Hahn - Grundare Under Your Skin: "Jag har gråtit på jobbet i tre år", Black Week och purpose

    Published: 11/12/2021
  12. 60. Christopher Slim - VD Nicoya: Investeraren som bytte ut trygghet mot passion och entreprenörskap

    Published: 11/5/2021
  13. 59. Susanne Holmström - VD NetOnNet: Ledarskap, kultur & innovation inom e-handel

    Published: 10/29/2021
  14. 58. Joakim von Oldenskiöld - Grundare Prime Penguin: Framtidens e-handelslogistik

    Published: 10/22/2021
  15. 57. Josefine Abrahamsson & Moon-Suck Song: Det perfekta D2C brandet

    Published: 10/15/2021
  16. 56. Filip Gustavsson - Så säljer du för 100 MSEK på Amazon, och därför kommer Amazon att vinna även i Sverige

    Published: 10/8/2021
  17. 55. Henrik Göthberg - Grundare Dairdux: Konkurrenskraft genom AI & data

    Published: 10/1/2021
  18. 54. Philip Isberg - Startar 5 nya varumärken varje vecka: Tar lean testing av affärskoncept till en helt ny nivå

    Published: 9/24/2021
  19. 53. Anneli Furustad - E-handelsexpert: Finns det en playbook för framgångsrik e-handel?

    Published: 9/17/2021
  20. 52. Johnny Skeppstedt - Logistikexpert: Därför ska du upphandla nya logistikavtal

    Published: 9/10/2021

13 / 16

Framtidens E-Handel är podcasten där Björn Påhlman Spenger träffar de mest intressanta personerna, entreprenörerna, och specialisterna inom retail och ehandel.Med syftet att inspirera, utveckla och utbilda fler till att skapa framgångsrika affärsidéer, får vi i podden höra om gästernas inspirerande resor, med djupa insikter om hur man bygger något framgångsrikt i dagens retail klimat. Du får höra värdefulla tips och råd, blandat med underhållning och spännande historier, i en avslappnad miljö.Björn är entreprenör och investerare inom retail. Han startade sin första e-handel vid 15 års ålder, är medgrundare till e-handelsbolaget Confident Living, och driver idag Fashion Tech Group som äger varumärkena MIKUTA och CEST NORMAL. Björn har också varit rådgivare till några av Sveriges mest framstående företag och varumärken.Nya avsnitt kommer varje vecka på fredagar kl. 06:00. Glöm inte att prenumerera!En podcast av: Björn Påhlman SpengerLänkar: Hemsida | Följ på YouTube | Följ på LinkedInSökord: D2C, direct-to-consumer, retail, ehandel, handel, entreprenörskap, entreprenör, entreprenörer, inspiration, jobb, dagens industri, ehandelspoddenSupport till showen http://supporter.acast.com/framtidens-e-handel. Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

Visit the podcast's native language site